Wednesday, November 21, 2012

KP jakim yg bangang

Assalamualaikum...

Di sebabkan ramai blogger dah menulis apa yg aku nak tulis...so, aku pun dah abis idea nak menulis apa yg aku nak tulis. Tapi bab pasal doa yg di kecam dek org2 umno nih, termasuk jakim...aku rasa terpanggil plak nak suarakan apa yg aku patut suarakan.

Mengikut intipati doa yg di bacakan oleh Nik Razi mmg doa yg sesetengahnya anggap sebagai ekstrem. Ada gak juak2 umno yg merasakan bahawa doa yg di bacakan Nik Razi bertentangan dgn adab berdoa. Aku bukan lah alim sgt pasal bab adab2 berdoa nih...Tapi, nak buat mcmana, dah bagi bn perintah 55 tahun, tapi tak insaf2 pemimpin2 nih...Yang penting intipati doa tu supaya umno/bn hancur...best punye doa...


Sumber: Sinar Harian

Ketua pengarah jakim ni pun satu...bila bab PAS semuanya salah. Mula lah dia tunjuk belang. Nape masa chua soi lek hina hukum hudud ko diam...aku ingatkan ko dah mati hari tu...mmg dasar banjingan umno betul la ko nih. Please la...jgn samakan Rasulullah S.A.W. ngan pemimpin2 bn yg mmg kita tahu akhlaknye teruk. Teliti sejarah pemimpin bn dulu sebelum keluarkan kenyataan mcm nih. Tulah...bila org kata bangang ko marah...tapi mmg ko bangang. Nak ikutkan tujuan doa yg di bacakan oleh Nik Razi nih adalah tujuan yg baik...Baca plak screenshot yg kat bawah nih plak...


Respek aku kat Azhar Yahya nih...Kepada banjingan2 umno baca nih elok2. Lepas baca, tarik nafas panjang2, pastu renungkan apa yg Azhar ni kata. Azhar nih bagi fakta, tak cukup ngan fakta bagi plak hadis, baru lah complete punye kenyataan. Bukan main cakap mcm ketua pengarah jakim...cakap kosong, abuk pun tarak...hampeh la dia nih...sembang buat org bimbang je...


Tengok screen shot yg aku amek nih...mungkin ini yg menyebabkan banjingan2 umno takut kot...hahaha...

Akhir kata dari aku...aku dah start berdoa utk pejuang2 palestin supaya diaorg menang berperang ngan yahudi laknatullah...

wasalam...