Monday, November 5, 2012

Alahai menteri kepala lutut nih

Assalamualaikum....

Merujuk kepada kenyataan menteri kepala lutut nih:-

“Saya cabar dan tunggu di mahkamah. Saya tidak perlu buat laporan ke atasnya, dia yang menuduh, maka dia yang patut bawa ke mahkamah. Undang-undang negara kita, siapa menuduh, dia yang perlu dakwa dan buktikan, bukannya orang dituduh.

“Saya juga cabar dia buat laporan kepada SPRM. Saya tunggu,” sumber: Sinar Harian


Amboi2...sedapnye dia cakap. Tapi nak buat mcmana. Mmg menteri sekor nih selalu guna kepala lutut kalau bg kenyataan. Sentiasa hampeh...tak pernah la yg best aku dgr bila dia bg kenyataan.

Kat dunia ni mmg boleh la ko buat mcm tu. Rafizi tu mmg manusia biasa. Tapi jgn lupa malaikat yg ada kat bahu kanan & kiri ko tu. Tak payah di cabar, Raqib & Atib akan tulis salah laku ko termasuk aku dan hamba2 Allah kat dunia ni. Dan bila dah sampai kiamat nanti, time utk di hisab amalan kita nanti, baru la ko tau langit tu tinggi ke rendah. Ingat la akhirat sikit. Awak tu dah berumur. Rumah kata pegi, kubur kata mari.

Akhir kata dari aku, makan buah dulu sebelum makan nasi.

p/s: Akhir kata aku tadi tiada kene mengena dgn ulasan aku di atas. Hahaha....