Wednesday, January 2, 2013

(Baru menetas) Soi Lek sedia letak jawatan jika DAP jadi MB Johor?

Assalamualaikum...

Aku baru menetas...dah lama mendiamkan diri sebab sibuk ngan keje. Aku baru menyandang jawatan yg aku dulu tak pernah terpikir nak sandang. Hampeh...apa pun bayaran lumayan la jugak bagi aku yg lepasan spmv. Dan syarikat yg aku keje nih, worldwide. Best...

Ok...cite pasal politik plak. Ni mangkuk sekor nih tak abis2 nak buat hal. Dia dah tau yg parti dia akan kalah teruk dlm pru13 nanti, so dia nih saja je la kuarkan kenyataan membunuh dia.

"Presiden MCA, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek membuat pengakuan berani apabila sanggup meletakkan jawatan disandangnya jika wakil DAP berjaya menjadi Menteri Besar Johor."

Ikut rekod selama aku idup 33 tahun tak penah sekali pun aku dgr org dari parti dia nih dpt jawatan menteri besar. Betul tak? Kecuali parti gerakkan yg dah tak bergerak2 adalah aku dgr yg konker penang itu pun dah kene halau ngan rakyat penang. Selain daripada tu takde.

Soi Lek...udah2 la tu. Berundur je la. Parti kamu tu pun tengah kucar kacir, tak payah la nak menyibuk ngan parti org lain. Selesaikan dulu kemelut dalaman parti ko tu dulu, baru boleh cite.

Wasalam...

0 comments:

Post a Comment